Lubin24.pl - DARMOWY katalog firm z Lubina i okolic. Informacje dla przedsiębiorców i nie tylko.

 
 
 
 
Strona główna > Aktualności > Jak reklamować swój sklep internetowy lub firmę w internecie

Dodano 2020-02-28 (komentarzy 0)

Jak reklamować swój sklep internetowy lub firmę w internecie

Wróć do listy artykułów
Jak reklamować swój sklep internetowy lub firmę w internecie

Czy warto reklamować naszą stronę internetową, sklep internetowy w internecie? Odpowiedź jest chyba oczywista.
Jest tysiące jak nie miliony stron, portali i serwisów sprzedażowych. Tylko te strony internetowe, które są aktywne w internecie mają szansę na zyski.


Jakie są formy reklamy internetowej?

Dobra treść na stronie
Czyli reklama natywna. Dobrze napisany tekst, który zawiera wszelkie niezbędne słowa kluczowe i w prosty sposób przekazujący wartości naszej oferty to podstawa.
Bez tego tak naprawdę nie możemy zacząć nawet pozycjonowania strony (o czym poniżej). Warto poświęcić trochę czasu i zastanowić się co nasz Klient chciałby wiedzieć o naszym produkcie i jak go mozemy zachęcić do zakupu lub kontaktu z nami.
Jeżeli nie czujemy się dobrze w pisaniu takich tekstów, możemy to zlecić profesjonalnym copywriterom.
Wato odpowiedzieć sobie na pytanie: Masz tylko 10 sekund, aby zwrócić uwagę klienta i zachęcić go do pozostania na stronie. Jak je wykorzystasz?

Social media
Facebook, Instagram, TikTok to tylko niektóre kanały dystrybucji treści o naszej firmie. Popularność danego serwisu jest zmienna, dlatego warto śledzić trendy i szukać statystyk w internecie. Wiele firm prowadzi sprzedaż tylko poprzez te kanały. Ustawianie kampanii reklamowych wymaga już pewnej wiedzy, która na szczęście jest powszechnie dostępna np na YouTube. Są firmy, które potrafią przeznaczyć po 50-100 tyś zł miesięcznie na reklamę w Social Mediach, ale one też wiedzą, że zwróci im się to z nawiązką.
Warto prowadzić swoje konto firmowe np na Facebooku, dodając cyklicznie wartościowe treści.

Google Ads
system reklamowy Google, pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących w ramach programu Google AdSense, sprzedawane w modelu CPC i CPM. Obszerny temat promocji naszej firmy wymagający sporych nakładów finansowych i sporej wiedzy.

Pozycjonowanie SEO
Obszerny temat, który dynamicznie się zmienia. Jeżeli zależy nam, aby po wpisaniu w wyszukiwarce Google np. kwiaciarnia Lubin nasza kwiaciarnia wyskoczyła na pierwszych miejscach wyszukiwania, musimy zainwestować swój czas lub trochę pieniędzy w pozycjonowanie. Możemy robić to sami, ale trzeba uważać, aby bardziej sobie nie zaszkodzić. I nie ufajmy firmom, które twierdzą, że mogą nas umieścić na pierwszych miejscach w ciągu tygodnia. Jest to niestety długi proces.

Blogi
Jednym z lepszych i tanich rozwiązań jest prowadzenie bloga (o naszej branży) w formie tekstowej lub videobloga np na YouTube. Występujemy wtedy w roli eksperta i w łatwy sposób możemy zebrać sporą społeczność, które później w delikatny sposób możemy zasugerować pewne rozwiązania poprzez np naszą stronę internetową.

Fora internetowe
Tutaj sytuacja jest podobna. Możemy udzielać się na forum tematycznym i czasami sugerować pewne rozwiązania (np naszą stronę internetową). Należy tylko uważać, aby nie podpaść adminowi strony :)

Portale ogłoszeniowe
Jest wiele darowych portali ogłoszeniowych, na których możemy zamieścić swoje ogłoszenia. Skuteczna forma reklamy, która trafia do osób już wstępnie zainteresowanych zakupem.

Wszystkie wyżej wymienione wymagają pewnego doświadczenia, ale w dzisiejszych czasach wszechobecnych poradników nie powinniśmy mieć wielkich trodności, aby zacząć.
 

 


 

 

Komentarze:

Aby dodać komentarz zaloguj się na swoje konto

 

Szanowna Internautko, Szanowny Internauto,


Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych. Jeżeli klikniesz przycisk „chcę korzystać z serwisu i wyrażam zgodę” lub zamkniesz to okno, to wyrazisz zgodę na przetwarzanie przez HEXO i jej Zaufanych Partnerów Twoich danych
osobowych zapisywanych w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż https://lubin24.pl/, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w naszej platformie ogłoszeniowej.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Zgodę możesz w każdym momencie wycofać lub ponownie wyrazić na stronie Dopasowanie reklam. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego wcześniej. Więcej informacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych zawartych w plikach cookie w ww. celu, jest zgoda użytkownika na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez zaznaczanie powyższego okienka (art. 6 ust. 1 lit. a pltk). Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce Prywatności.

Chcę korzystać z serwisu i wyrażam zgodę